مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی مطبوعاتی الگری ! تکمیلی

مصاحبه ی مطبوعاتی الگری ! تکمیلی

سرمربی یوونتوس که تیمش موفق شد مقابل فروزینونه به چهاردهمین پیروزی متوالی این فصل دست پیدا کند اعتقاد دارد که بازی آینده برابر ناپولی با وجود حساسیت بالایی که دارد همه چیز را تعیین نخواهد کرد. ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی 0‐2 امروز تیمش گفت:

 

بازیکنان من بسیار عالی بازی کردند، آن ها نشان دادند که چطور باید تا انتهای بازی دست از تلاش بر نداشت و به موفقیت رسید. بسیار خوشحالم از این پیروزی و وضعیت عالی که بازیکنانم دارند.

 

عملکرد فروزینونه؟

 

آن ها خیلی سخت کوش بودند و عالی بازی کردند. می دانستیم که در خانه تیمی بازی خواهیم کرد که تمام فضاها را برای نفوذ می بندند. علاوه بر این بازیکنان حریف دوندگی و از خودگذشتگی زیادی هم داشتند. ما سعی کردیم که فشار زیادی به دروازه فروزینونه بیاوریم و در بیشتر طول بازی هم مسلط بودیم ولی نگرانی از ضدحمله های آن ها هم وجود داشت، در نتیجه لازم بود که در دفاع هم خوب باشیم. فکر می کنم که بجز یک صحنه در دفاع خوب بودیم و اجازه ایجاد خطر ندادیم.

 

سرمربی یووه ادامه داد:

 

شاید لازم باشد که ما با دقت بیشتری از موقعیت ها استفاده کنیم، ما در ابتدای بازی می توانستیم که دروازه حریف را باز کنیم اما اینگونه نشد. بعد از آن فروزینونه کمی خطرناک تر بود و با جسارت بیشتری بازی کرد. به هر حال بازی در خانه ، آن ها را با روحیه تر هم می کرد.

 

مصدومیت کیلینی؟

 

امیدوارم که مشکلی نباشد، باید دقیق تر بررسی شود اما اگر او را نداشته باشیم می توانیم از سایر مدافعین کمک بگیریم. ما مشکلی برای پر کردن جای او در قلب دفاع نداریم اگرچه او بازیکنی عالی و موثر برای ما است. همانطور که بارها تاکید کرده ام این مصدومیت ها برای من اصلا خوشایند نیست اما من نمی توانم برای جلوگیری از مصدومیت و یا محرومیت احتمالی ریسک کنم.

 

بازی با ناپولی؟

 

بازی با آن ها یک بازی مهم است اما نمی تواند همه چیز را تعیین کند. ما با ناپولی بازی می کنیم که بسیار خوب و پر قدرت ظاهر شده و فصل خوبی را پشت سرگذاشته اما این همه چیز نیست زیرا بعد از آن 13 بازی دیگر مانده و باید دید که در نهایت چه اتفاقی می افتد. ناپولی با یک مربی خوب، در حال جلو رفتن است و ما باید در بازی مقابل آن ها بسیار با تمرکز و ذهنی باز عمل کنیم. چیزی که ما لازم داریم این است که بدانیم بازی آینده بازی آخر نیست و با آرامش مقابل ناپولی به میدان برویم. ما در خانه بازی خواهیم کرد و می توانیم از این مزیت استفاده کنیم.

 

آلگری ادامه داد:

 

با همه صحبت ها می دانیم که این یک رویارویی مهم برای ما و ناپولی است، آن ها تیم خوبی هستند که متوقف کردنشان سخت است. ما باید از همان ابتدا با فکر آرام بازی کنیم و همه چیز را در زمین بدهیم. نمی خواهیم پس از این بازی از چیزی شرمنده باشیم

 

حضور پریرا در ترکیب؟

 

مطمئناً او یک بازیکن عالی  برای ماست، بازگشت پریرا می تواند ما را در فاز هجومی کمک کند زیرا او دونده و با تکنیک است. او تازه بازگشته و قبل از این فقط یک بازی دوستانه انجام داده بود، می دانیم که برگشت پریرا به فرم خوب چقدر مهم است اگرچه این نمی تواند آسان باشد.

 

سرمربی بیانکونری در پایان در مورد تمرکز بازیکنانش برای بازی آینده گفت:

 

از این لحظه فقط به بازی با ناپولی فکر خواهیم کرد. ما بدنبال پیروزی مقابل آن ها هستیم و نمی خواهیم به نکات دیگر مانند رکورد فکر کنیم، زیرا تنها صدرنشین شدن برای ما اسکودتو را به همراه خواهد داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: